Prekių grąžinimo politika

  1. Prekes galima grąžinti jei: jeigu gauta prekė neatitiko Pirkėjo lūkesčių ar skiriasi nuo tos, kurią Pirkėjas įsigijo Mini Spinta elektroninėje parduotuvėje.
  2. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos prekių grąžinimo politika Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių gavimo, pakeisti nusipirktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
  3. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai Pirkėjas turi teisę grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.
  4. Remiantis prekių grąžinimo politika pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.
  5. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Pirkėjas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia pardavėjas.
  6. Pardavėjas įsipareigoja, gavus grąžinta prekę, kompensuoti pinigus (už prekę) per 7 – 10 darbo dienų.