Prekių pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS:

  1. Pirkėjas įsipareigoja pasirinkti teisingą prekių kiekį, nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Nurodžius neteisingą pristatymo adresą, prekių persiuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
  2. Pardavėjas įsipareigoja – per 3 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo patvirtinimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai (IŠSKYRUS: kai prie užsakymos prekės nurodytas kitoks išsiuntimo terminas).
  3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris), prekės taip pat gali būti siunčiamos registruotu paštu arba siuntų terminalais (priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo).
  4. Pardavėjui išsiuntus prekes, Pirkėjui atsiunčiamas siuntos sekimo numeris.
  5. Lietuvoje prekės yra pristatomos per 1-5 darbo dienas, nuo jos išsiuntimo. Priklausomai nuo siuntimo metodo pasirinkimo ir siuntimo tarnybos apkrovos (Kalėdų ir karantino laikotarpiu, galimi siuntų vėlavimai) už siuntų vėlavimą atsako ne pardavėjas, o siuntų gabenimo tarnybos.
  6. Prekės siunčiamos visoje Lietuvoje, dėl kitų šalių teirautis telefonu ar elektroniniu paštu.
  7. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
  9. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
  10. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
  11. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.